Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Connect with us

O que está procurando?

Yeah! +POPline

“Red”: Veja o comercial da versão deluxe do novo álbum de Taylor Swift

Álbum chega às lojas na próxima segunda (22).

Com dois dias para o lançamento oficial do seu novo álbum, o “Red”, o mundo já se prepara para saber como se sairá o novo lançamento de Taylor Swift.

Para ajudar, a rede de lojas de varejo americana, Target, mais uma vez fez parceria com Taylor para vender com exclusividade a versão deluxe do novo álbum da queridinha dos Estados Unidos, que vem com seis faixas a mais em relação a versão standard do “Red”.

E para divulgar mais uma vez essa exclusividade, a Target preparou um comercial veiculado nos Estados Unidos.

Veja:

Destaques

#Internacional

"Isso me destruiu. Fiquei magoada e me senti uma bosta com a repercussão", Camila Cabello diz sobre "C, XOXO".

#Internacional

"Taylor Swift com certeza diria algo tipo: ‘é, essa aí tá ok, mas acho que aquela ali é boa’", conta Selena Gomez.

#Nacional

"A metade Larissa é experimental, sem seguir fórmulas, com músicas de bem-estar que me trazem paz", adianta Anitta.