Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Connect with us

O que está procurando?

Ludmilla

“Cheguei”: Ludmilla entra em parada da Billboard americana

Na mesma semana em que Ludmilla bateu 100 milhões de visualizações no clipe de “Cheguei” no Youtube, a cantora viu seu nome entrar no Top 10 de uma parada secundária da Billboard americana. O single aparece em 6º lugar na lista Twitter Emerging Artists.

De acordo com a Billboard, esse ranking mostra “as músicas mais compartilhadas no Twitter nos Estados Unidos por artistas em ascensão (determinados pelos liites de seguidores e pelo histórico na Hot 100), classificadas pelo volume de ações em um período de sete dias (de segunda a domingo)”. Ludmilla é a única brasileira nessa parada.

“Cheguei” é o terceiro sigle do álbum “A Danada Sou Eu”, lançado no ano passado. O clipe é inspirado no filme teen “Meninas Malvadas”, estrelado por Rachel McAdams e Lindsay Lohan. No vídeo, dirigido por Felipe Sassi, Ludmilla conta com participação da drag queen Lia Clark.

Destaques